Panduan Otai AdSense $0 ke $1000+

Belajar Adsense dari pakar

Bila kita dengar orang citer pasal buat duit dengan Google AdSense (GA), masih ramai yang rasa tak mampu melepasi tapisan kelulusan dari Google sendiri, ramai yang mohon tapi gagal. Sudahnya mereka ini rasa baik kekal jer dengan Nuffnang. Masalahnya nuffnang ni tak konsisten, kadang memilih blogger.. tak macam AdSense yang skali lulus saja kita boleh letak kat mana² site atau blog kita. Harus diingat GA ni jauh lebih baik dari Nuffnang bahkan 3 kali ganda tukaran matawang. Anda akan delete terus nuffnang bila anda dah dpt income dari GA, seriously.

Masalah Utama Gagal Mohon GA & Kene Banned


  • Tak tahu cara, syarat & polisi pakcik Google
  • Tak kenal apa itu GA - Do & Don'ts (yg boleh, yg tak boleh)
  • Kualiti site / blog tak menepati requirement pakcik Google
  • Dapat & dah guna (status publisher), tapi duit slow, lembab, lambat
  • Tak tahu cara nak tingkatkan income tu, usaha macamana yang perlu untuk Upkan

Untuk menjadi publisher GA dan menjana pendapatan ribuan ringgit di internet bukan semudah yang disangka. Setakat Ratusan dollar sebulan itu biasa, Ribuan dollar sebulan tu yg gempak.. ada cabaran yang terpaksa ditempuhi. Tapi itu hanyalah diawal² usaha, lepas tu baru jadi mudah dan anda akan lihat peningkatan hasil hari demi hari serta bulan seolah² dok diam jer dollar bertambah².
Apa pon segalanya bergantung pada kita semua, masing² ada pengalaman sendiri.. Cuma bila otai ni tunjuk dia punya screenshot, 2 ribu++ (dollar) sebulan = RM6000++. Lebih kurang dekat² ratusan (dollar) sehari, kira mmg hebat laa.

Oklah taknak cerita panjang, saya terjumpa dan tertarik nak share info pasal beliau ni dari salah satu forum terkenal, dia promot ilmu & rahsia AdSense tulisannya melalui buku Wealthy Sense Coach. Yang buat saya tertarik tu sebab banyak review oleh para GA publisher yang rekemen ebook beliau. Pada harga yang berpatutan RM50 jer saya rasa anda yang masih tercari² atau yang nak tingkatkan lagi dollar ke ringgit anda, boleh usha direct link di image bwh ni, try test beli 1 kita study..!!

 Wealthy Sense Coaching

Saya juga akan belinya, insy'allh.. utk upkan lagi income bulanan dari GA saya.. sharing is caring..
kalo dah sukses boleh pencen awal ☺

No comments:

Powered by Blogger.