Syeikh Dr. Yusuf al-Qaradawi & Dr Zakir Naik Bersih - Interpol

Dua ulama' agung antarabangsa yang sepanjang hidup mereka berdakwah dan berjuang demi menegakkan cahaya Islam, selama ini telah disekat bahkan telah keluar waran tangkap ke atas mereka sejak beberapa tahun lepas oleh Interpol (International Police), kini tahun 2017 mereka telah diisytiharkan bersih, dan nama mereka dikeluarkan dari senarai 'dikehendaki' oleh Interpol.


Alhamdulillah..

Syeikh Dr. Yusuf al-Qaradawi

..telah pon diisytiharkan bebas dari senarai Interpol.



Utusan Malaysia 12 Sep 2017
...


Alhamdulillah..

Dr Zakir Naik

..juga telah diisytiharkan bebas dari senarai Interpol.



Utusan Malaysia 20 Dis 2017



Pihak yang jahat itu sebenarnya adalah kerajaan mereka sendiri yang jahat, zalim terhadap mereka.. sama ada pemimpin mereka itu orang Islam, iaitu Mesir, apatah lagi pemimpin yang kafir dan jahat.

Tahniah Interpol atas sifat profesionalisme atas tugas mereka yang tidak mengikut telunjuk sebelah pihak yang tidak berasas menuduh seseorang secara zalim.

Sesungguhnya yang Haq (benar) pasti akan mengatasi yang Batil (palsu, dusta, fitnah).. sesungguhnya kebenaran itu pasti akan diperlihatkan..
Dan katakanlah: "Telah datang kebenaran (Islam), dan hilang lenyaplah perkara yang salah (kufur dan syirik); sesungguhnya yang salah itu sememangnya satu perkara yang tetap lenyap".
[QS 17 : 81]
Sabar dengan mengerjakan Solat & Bertawakkal.. Hasbunallahu wani'mal wakeel..!!

Alhamdulillah..

No comments:

Powered by Blogger.